dinsdag 16 juni 2009

Curriculum Vitae

Persoonlijke gegevens
Naam. Liset Stephanie Wielinga
Adres. Van Goghlaan 5
2172 DB Sassenheim
Telefoon. 06-20994119
0252-215127

Mijn interesses
Momenteel zit ik in het tweede jaar van de opleiding Media en Entertainment Management van Hogeschool INHolland te Haarlem. Hier leer ik voornamelijk alle facetten rondom het maken van televisie. Ik hoop na deze opleiding dan ook een baan te vinden in de televisiewereld. Ik houd veel van muziek, films, televisie en organiseren.

Werkervaring
● 2009-heden. INHolland Haarlem
Produceren documentaire 180 graden, pilot aflevering Michaël van Steijn.
Produceren studio programma, INHolland draait door.
● 2008-heden. Supervlaai Sassenheim. Verkopen, kassa tellen, adviseren, bedienen, bestellingen maken. ● 2007-heden. Visrestaurant Sild Sassenheim.
Inwerken nieuw personeel, wijn- spijs avonden organiseren, wijnen kennen.
● 2007-2008. Albert Heijn Sassenheim. Caissière/service balie. Kassa’s tellen, openen en afsluiten. ● 2006-2007. Van der Valk hotel Sassenheim.
Organiseren van vergaderingen, het restaurant sluiten en openen, mensen verwelkomen.

Vrijwilligerswerk
2008. Kunstbende Noord Holland, jury/VIP begeleider.

Opleidingen
● 2007- heden. Media en entertainment management.
Vakken afgerond als: televisie maken, evenementen organisatie, trendwatching, communicatievaardigheden, conceptontwikkeling, accountmanagement, projectmanagement, statistiek en marktonderzoek.
● 2002-2007. Havo. Frans, Engels, Duits, Nederlands, management & organisatie, economie.

Cursussen
Club scheidsrechterskaart, hockey

Kenmerken
● Veel sociale contacten.
● Wil graag mijn doel bereiken.
● Ontwikkel graag goede nieuwe ideeën.
● Sta open voor nieuwe ervaringen
● Werkt georganiseerd en planmatig

Achtergrond informatie
Geboortedatum: 28 juli 1990.
Hobby’s: Hockey, koken, filmen, organiseren, concerten bezoeken.
Rijbewijs: Ja
OV jaarkaart: Ja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten